Verhuizing - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Verhuizing - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Verhuizing

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

25 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Ik ben verhuisd! Nou ja mijn spullen zijn in de nieuwe kamer. Het andere meisje moet al haar spullen nog schoonmaken, ze had veel meer dan mij.
Ik hoop dat het nu wel leuk wordt want nog een keer switchen kan denk ik niet.
Ik ben nu heel moe van vandaag met verhuizen en alles maar ik voel me wel fijn dat ik nu geen gemeen kamergenootje meer heb:) m'n oude kamergenootje kwam naar me toe en zei ik ben geen gemeen persoon je was me international kamergenootje. Maar ik denk dat dat precies het probleem is, ze ziet me niet als gelijkwaardig. Bij het verhuizen ging ze alles controleren of ik niet haar spullen meenam en daarna negeerde ze me dus echt aardig!
Vanochtend begon de dag met een beetje uitslapen tot 8uur. Om 10 uur had ik een uurtje les en daarna heb ik lunch gehaald en m'n huiswerk gelijk even gemaakt.
Om half 2 vertrek naar training en om half 3 training. We deden een wedstrijd van 7 innings met innings van 6 nullen, dus eigenlijk een dubbel. Daarna nog gegooid. Ik blijf maar stomme acties maken in het buitenveld, ik hoop dat ik een keer ga spelen zoals het hoort want zo ga ik nooit spelen in wedstrijden... Honklopen ging prima maar slaan niet echt... 
Na de training en douchen zijn we gaan verhuizen, en nu zit ik te wachten in een andere kamer tot ik naar m'n eigen bed kan. Ik ben echt moe:(
Morgen om 6uur training tot 8, dan 9 tot 12.15 les, lunch, 1 uur richting training, 2uur trainen tot 17 dan snel douchen en om 17.30 les tot 20.30 en dan studeren verplicht tot 21:30. Dus een heel drukke dag... Hopelijk slaap ik goed vannacht. 
En ik moet eigenlijk boodschappen doen maar dat gaat even wachten...en hopelijk vrijdag kijken voor de laptop, want ik mis m heel erg. Was toch een beetje m'n vermaak en ontspanning!
Slaap lekker nog allemaal, ik slaap in een nieuwe kamer!;) 

  • 26 Oktober 2011 - 06:19

    Hans:

    Hoi Eva,
    Ongelooflijk maar waar, je bent pas in Amerika en je bent al meer verhuisd dan hier je hele leven in Bilthoven. Gelukkig maar, wordt je in dit geval alleen maar beter van. Eindelijk is bij Centrals de zon weer gaan schijnen nadat er hele donkere wolken waren. Richard, Caroline, je vader en ik hebben daar hard voor gewerkt, gelukkig is het niet voor niets geweest. Ben ontzettend blij dat jij blijft en dat er nog een paar speelsters bij komen, ik denk dat we een mooi seizoen gaan beleven. Als ik zie wat jij allemaal doet op zo'n dag dan lijkt het mij vrijwel onmogelijk dat je niet slaapt s'nachts!! Veel succes en plezier verder met de wedstrijden en trainingen, laat je door niemand gek maken, stay cool :-)

    Groeten, Hans.

  • 26 Oktober 2011 - 14:19

    Henk Van Zijtveld:

    Hoi Eva, ik hoop dat je nu een leuker kamergenootje hebt getroffen. Dat maakt het voor jou ook een stuk prettiger. De manier hoe je hier mee omgaat, toont wel dat je een stuk volwassener aan het worden bent. Dat is een goed teken. Op deze manier leer je ook sneller om je eigen boontjes te doppen. Succes verder met trainen en spelen. Gr, Henk

  • 26 Oktober 2011 - 20:08

    Willemie N Voortman:

    lieve eva
    fijn dat je nu een nieuwe kamer hebt .

    daar wordt het een stuk prettiger van
    heel veel succes met alles wat je doet.

    veel liefs en een dikke kus van willemien en hotze



  • 27 Oktober 2011 - 17:00

    Hay Eva :

    Zo hier weer even een reactie uit Almere.het weekendje Nuenen hebben we overleeft .Was erg gezellig niet zo veel geslapen maar dat maakt niet zo veel uit , zaterdag gaan we naar Centrals voor de MVP uitreiking . Ashley komt volgend seizoen ook voor Centrals spelen . zodra je je laptop heb spreek ik je vast weer via facebook . geniet lekker van je tijd daar en have fun .groetjes van de meiden . Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 54928

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: