Goede dag:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Goede dag:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Goede dag:)

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

24 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hè hè eindelijk een dag waar ik me fijn voelde de hele dag! 
Vanochtend geslapen tot m'n kamergenootje de wekker ging om 7uur daarna nog lekker in m'n bed gelegen, half geslapen en daarna aangekleed en ontbeten. Om 11 uur les. Een korte presentatie voor klas, ging prima en was niet voor een cijfer dus dat hebben we weer meegemaakt:p
Na de les ben ik m'n lunch gaan halen en om half 2 richting het veld. Eerst kregen we uitleg over slaan met hele demonstratie van verschillende pitches, superleuk! Daarna mochten we zelf gaan slaan en heb ik nog wat gegooid. Slaan voelt steeds beter, ik raak gewend aan de honkbal knuppel en m'n swing voelt goed:) 
Met pitchen heb ik een nieuwe change-up geleerd, dus daar ga ik nu mee aan de slag. 
Na de training ging ik weer hardlopen met m'n teamgenootje. Dit keer ook de grote heuvel op, dat voel je wel in je kuiten!! 
Ik merk wel dat m'n lichaam van gisteren stijf is maar door gewoon weer te trainen en een paar pitches te gooien voelt m'n lichaam niet slechter maar weer beter. Nu vanavond na douchen en lang stil zitten voel je je lichaam weer stijf worden, maar het is niet echt slechte pijn. Ik hoop dat als we vaker gaan rennen dat we dan echt een heel stuk heuvels kunnen rennen en goede conditie hebben voor t seizoen straks.
Vanavond heb ik met het teamgenootje waar ik mee ging hardlopen eten gemaakt en samen gegeten. Na het eten hadden we weer studieuren. Ik heb m'n orientation class afgemaakt voor tot aan kerst dus daar ben ik klaar mee:) ik heb een A of B, daar kwam ik niet helemaal uit maar het komt neer op 8 of hoger:) 
Eind van de week ga ik voor een nieuwe laptop kijken, dus dan kan ik hopelijk weer alles snel en goed doen:) heeft iemand nog advies voor Apple of geen Apple en waarom?;) 
Morgen maar 1 les en daarna training en in de avond weer studieuren, dus dan ga ik maar ns aan m'n test leren beginnen.
Ik heb net met de assistent coach gesproken en ze gaat morgen met de hoofdcoach overleggen. Ik ga waarschijnlijk ruilen van kamergenoot. Het meisje waar ik mee hardloop is vriendinnen met mijn kamergenootje maar haar kamergenootje vind jaar niet leuk en die wil wel met mij op de kamer dus dat zou dan een goede oplossing zijn! 
Ik heb niet echt veel met haar gesproken tot nu toe, maar volgens mij is ze aardig en niet gemeen:) en de coaches hebben gezegd tegen haar als ze wil ruilen dat ze dan wel goed voor mij moet zorgen, dus dat wordt hopelijk een gezellige tijd:)
Ik ga nu nog even de worldseries af kijken, handig geen tijdverschil! En dan slapen:) 
Weltrusten allemaal! 

  • 25 Oktober 2011 - 17:22

    Mirjam:

    Hoi Eva,
    Ik ben wel nieuwsgierig hoe de omgeving en de school etc eruitzien, kun je daar eens wat foto's van maken en posten?
    Groetjes vanuit een regenachtig Utrecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 54915

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: