Suïcides - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Suïcides - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Suïcides

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

24 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zoo!! Ik ben moe! 
Vanochtend om 9 uur vertrek met bus, op weg jaar south Alabama. 
Tijdens de lunch ging het met aantal meiden over mijn kamergenootje. Ze vroegen of ik het goed met haar kon vinden en ik zei nee. Het bleek dat er meer meiden zijn die haar niet aardig vinden en ook dat er meer zijn die zouden willen ruilen. Dus misschien kan ik wel ruilen met teamgenootje voor het hele jaar.
Bij south Alabama aangekomen omkleden in de bus. Zeer comfortabel en helemaal niet onhandig...
Warming-up, bij het slaan werd ik duizelig en ben ik gaan zitten op de bank. Gisteren had ik ook al even zo'n moment... Ik denk dat de zon en warmte toch wat veel is. 
Ik begon op de bank. Ik mocht honklopen voor de catcher en de 7e en 8e inning pitchen. Ik had een paar strike outs maar ook een homerun tegen. Geeft precies aan dat ik wisselvallig gooide.
Slaan had ik 1 slagbeurt en ik had een hit:)
10de inning stond ik in het rechtsveld.
Het team speelde heel slecht, veel fouten en we hebben niet 1x gescoord. Als we goed zouden spelen zouden we morgen geen training hebben maar nu hebben we morgen wel training en gelijk na de wedstrijden hadden we suïcides. En niet zomaar even 1tje... Sprinten, achteruit, shuffle, kruipen met knieën van de grond en dat allemaal 4x! 
M'n lichaam is nu echt moe, voel mn spieren nu al stijf zijn en ik moet nog gaan slapen...
We aten daarna bij McDonalds echt goed voor het herstel van je lichaam al die vitamines..
Ben benieuwd of m'n lichaam morgen nog mee wil werken aan een softbaltraining! Misschien maar even hardlopen ervoor of daarna om het zuur eruit te lopen. 
Toen we terug kwamen met bus waren alle auto's van het team geverfd met teksten, door het honkbalteam. 
We hadden een brief met een soort uitdaging voor een wedstrijd met 3duels. Bowlen, midgetgolf en een softbalwedstrijd. We zullen zien wat er van komt want ik denk niet dat de meiden dit zo gaan laten! Ik hou jullie op de hoogte;)
Nu snel en lang slapen! 
Werk ze allemaal morgen, good night:)
Ow nog iets nieuws, tijdens onze wedstrijd is er iemand aan de andere kant van de straat neergeschoten! Echt lekker idee:p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 54842

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: