Clinic:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Clinic:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Clinic:)

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

22 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Weer een nieuwe dag met veel nieuwe ervaringen! Vanochtend om 8uur op t veld verzamelen en alles klaarzetten. Om 9uur kwamen er twee teams. We hebben ze training gegeven en smiddags speelden ze twee wedstrijden tegen elkaar. Bij het slaan mocht ik alleen een oefening met iedere speelsters individueel, dat was heel leuk. Je kon echt zien dat als ik wat uitlegde dat ze dan beter gingen slaan! Bij het veld had ik rechtsveld maar dat was lastig uitleggen omdat ze hier anders spelen dan ik gewend ben. Tijdens de wedstrijden moesten we coachen en ik had bedacht om ook pitches te geven aan de catcher. Dat heb ik 3innings gedaan en ik had 7 strikeouts! Misschien was dit nog wel leuker dan pitchen:) en ze hadden ook nog een linkshandige catcher dus nu wil ik helemaal catchen;) 
Na de wedstrijden hebben we in en outfield gedaan en geslagen in de cages. Daarna ben ik met een teamgenootje een stuk gaan hardlopen, echt lekker om even te doen. Waarschijnlijk gaan we vaker dit doen en opbouwen naar lange afstand. 
Na een douche zijn we gaan eten bij taco Bell en hebben we gebowld met meer meiden en paar honkballers. Ik en degene waarmee ik had hard gelopen wonnen met een gelijke score! 
Nu lig ik weer lekker in m'n bed en ben weer moe! Maak zoveel mee hier, maar ik begin me steeds meer op m'n plek te voelen, nu ook nog op het veld eens wat minder gespannen doen dan moet het gooedkomen. Morgen om 9uur vertrekken voor een wedstrijd tegen south alabama, weer een lange dag dus. Als we heel laat terug zijn schrijf ik misschien maandag ochtend pas, dus voor jullie maandag middag, maar die zien jullie dan wel verschijnen!! Sleep well en fijne zondag!:)

  • 24 Oktober 2011 - 17:28

    Rosanne:

    Wat leuk dat jullie clinics gingen geven! Lekker blijven pitchen hoor eef!
    Dat doe je super!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 54892

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: