Zo ik ben moe! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Zo ik ben moe! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Zo ik ben moe!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

21 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Vanochtend om 6 uur training, krachttraining en daarna nog wat duur oefeningen voor de armen en benen, een pittige ochtendtraining!
Na de training ging m'n kamergenootje slapen en wilde ik gaan skypen, maar het beeldscherm van mijn laptop gaat niet meer aan... Dus ik zit met een schermloze laptop... Ik ging al een nieuwe kopen, maar die krijgt nu wat haast!
Om half 11 zouden we boodschappen gaan doen, maar ze wilde niet uit de bed komen. Ik ging iemand anders vragen en toen wilde ze ineens wel... Uiteindelijk dus toch met haar boodschappen gedaan. Wat een gezeik... Ze had bijna geen geld en wilde niks kopen dus ik had beter met iemand anders kunnen gaan die niet de hele tijd zeurde dat ik op moest schieten... Ze reed me aan met kar en zei helemaal niks dus echt fijn. Toen waren we bijna te laat volgens haar terwijl we prima op tijd waren en daarbij was zij degene die te laat uit bed kwam.. Maar daarna training! Het begon goed, maar m'n huid werd weer erger en uiteindelijk werd het teveel en ik moest ik weer eens huilen:s ik heb besloten om te vertellen over m'n kamergenootje en de assistent coach was het met me eens. Na de training had ik een gesprek met haar en ik ga misschien verhuizen naar een andere kamer waar maar 1 iemand zit nu, dus dat zou oké zijn:) 
Pitchen ging vandaag redelijk, ik merk vooral dat mislukte pitches minder mislukt worden. 
We hadden extra conditie training als straf voor slechte training, maar dat viel alles mee eigenlijk.
Na de training douchen en uiteten met het team, Mexicaans dus super lekker!! 
Ik ben zo moe nu, voel wel dat we krachttraining doen en mijn huid werkt echt niet mee... 
Niet echt een goede dag vandaag maar het eten was leuk dus goed einde. 
Morgen gaan we twee jongere teams coachen en training geven dus ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Zondag gaan we tegen Alabama spelen dus toch nog een wedstrijd. Hopelijk voel ik me dan beter:) 
Weltrusten allemaal! Wat zal ik lekker slapen:)
Ow als laatste, echt super leuk al die likes en reacties op m'n foto ik hoop dat ik echt win!;)

  • 22 Oktober 2011 - 08:12

    Marjolijn En Puck:

    Hoi Eva,
    We volgen je hier iedere dag en goed van je dat je het gezegd hebt van je kamergenote, wat een bitch!
    Snel naar een andere kamer en terugrammen met die boodschappenkar de volgende keer haha.
    Sterkte met je huid en veel succes!!!
    Groetjes Puck en Marjolijn

  • 22 Oktober 2011 - 17:38

    Rosanne:

    Heee Eef! Wat vervelend zeg die roommate van jou! Volgens mij is ze erg arrogant zoals jij het beschrijft! Probeer je er zo min mogelijk mee bezig te houden en het beste er van te maken! Hopelijk mag je snel naar die andere kamer. ;)

    Heel veel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 54856

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: