thanksgiving - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu thanksgiving - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

thanksgiving

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

24 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was dan mn eerste thanksgiving ooit!
Ik werd door Casey opgehaald en we gingen naar het huis van haar opa en oma.
Er was heel veel eten en iedereen mocht nemen wat ie lekker vond en zoveel als je wilde.
Ik heb van alles een klein beetje genomen zodat ik alles kon proeven, echt lekker:)
Ik heb haar opa en oma ontmoeten, haar vader en moeder en haar broer. Het was echt gezellig:)
Na het 'diner' heeft ze me weer terug gebracht naar de dorms. Ik heb weer eten meegekregen dus ik hoef echt niet te koken de komende dagen!
ik vraag me inderdaad wel af of ik aangekomen ben of niet. ik voel me af en toe wel dikker na vet eten, maar ik pas nog in al mn kleren dus het lijkt erop dat het sporten het compenseert. Maar of het zo goed voor mn lichaam is is natuurlijk dan weer de vraag. Ik denk dat ik straks in nederland afval van het kerstdiner haha!
Eind van de middag ben ik gaan hardlopen naar de slagkooi en heb ik een half uurtje geslagen en toen weer terug gerend naar de dorms. Niet echt lange training, maar wel lekker om weer iets gedaan te hebben.
Na het trainen lekker gedoucht en mn haar gewassen dus het is niet meer stijl:(
Ik moet zeggen dat nu mn haar langer is dat het stijl mooier was dan vorige keer, ik zal de foto's morgenavond of zaterdag uploaden. Ik lijkt echt een amerikaanse pitcher als ik staart maak.
Morgen ga ik naar de powwow ik ben echt zo nieuwsgierig wat er allemaal gaat gebeuren. Ik neem mn camera mee dus ik zal proberen mooie foto's te maken en misschien kan ik wel filmen.
Het is wel beetje raar gevoel hier als enige softbalster in de dorms. Ook al ben ik normaal ook veel alleen in mn kamer het gevoel is toch anders. Ik ben heel oplettend of ik mn sleutel wel meeneem want anders kan ik nergens heen!
Ik ga nu lekker slapen, morgen wordt ik om 9 uur ongeveer opgehaald.
Ik weet niet hoe laat het morgen wordt maar als ik niks schrijf dan was het te laat en was ik te moe, dan komt het zaterdag middag voor jullie ochtend voor mij;)
Fijne vrijdag in elk geval!
Liefs Eva, toekomstig indiaan!

  • 25 November 2011 - 17:20

    Mirjam:

    Graag ook foto's van alle kapselvarianten met steil haar!!!!
    Groeten uit Utrecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 54894

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: