lui dagje - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu lui dagje - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

lui dagje

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

19 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Een echte weekend dag weer.
Vanochtend lekker en bed gelegen nog even en daarna klaarmaken voor fundraiser.
Ik wist niet hoe laat mijn beurt zou zijn, maar we zouden een sms krijgen dus daar was ik op aan het wachten, stonden ze ineens voor mn deur dat we vertrokken. Bleek dat degene die het aan mij door moest geven gisteren avond wel op mn deur had geklopt maar ik had niet opengedaan en toen had ze besloten het blijkbaar maar gewoon zo te laten, bedankt.... gelukkig was ik al wakker en aangekleed maartoch niet heel fijn ineens haasten.
De fundraiser was 2 uur en daarna hoefden we niks meer te doen voor dit weekend.
Ik heb de keuken schoongemaakt, mn was gedaan, bed verschoond en lange vingers gebakken:)
Dus de kamers roken lekker fris en de woonkamer ruikt naar langevingers!
Morgen ga ik de badkamer doen en dan ben ik klaar:) Das wel makkelijk aan weinig spulletjes en kamers, minder schoonmaken en opruimen.
Morgen dus nog een dag waar we niet veel hoeven te doen, alleen misschien wat studieuren maar dat wacht ik wel af.
Deze komende week maar 2 dagen les, 3 uurtjes totaal. Daarna is het thanksgiving. Ik ga dus met een teamgenootje mee. Ik wilde eerst iets nederlands gaan koken om mee te nemen, maar ik heb geen idee hoeveel mensen er komen en hoe dat bij alles past dus ik ga denk ik het recept voor gehaktballen vertalen en mooi opmaken en printen en dat als bedankje geven met een paar ballen erbij:)
Ik zit nu met een beker warme melk in mn verschoonde bed, net winter haha!
Het was vandaag niet echt warm en eind van de middag regende het weer heel hard. Morgen en begin van de week gaat het weer mooi worden en eind van de week weer wat kouder met regen. Het schommelt nu een beetje, ik merk het aan dat ik beetje verkouden ben.
Ik geniet trouwens wel van mn kamer alleen. De muziek de hele tijd, de airco wat minder hard en lekker koken en rommelen in de keuken.
Morgen nog een rust dagje:)
Lekker lang slapen hopelijk en dan morgen de schoonmaak afmaken en misschien nog iets bakken haha!
Fijne zondag allemaal:)
Liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 54917

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: