yoga - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu yoga - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

yoga

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

18 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Voor de verandering hadden we vanochtend als 6am traning yoga! Het was wel koud zo vroeg buiten, maar wel leuk om een keer te doen.
Na de yoga moesten we om 8 uur twee studieuren doorbrengen in de studie ruimte. Ik heb het huiswerk voor over 2 weken gemaakt, maar als we maandag weer moeten heb ik echt echt niks meer te doen...
Na de studieuren ben ik ontbijt/lunch gaan halen in de cafetaria en even mn post opgehaald.
Om 12 uur hadden we training dus ik was om iets over half 12 klaar om te vertrekken. Bleek iedereen al weg te zijn, niemand die mij had verteld dat we eerder gingen echt zo handig... Ik ga voortaan maar vragen 3x hoe laat de training is en of ik met iemand mag rijden want niemand denkt eraan of iedereen er wel is. Toen ik op de training kwam zei de coach er wel wat van dat ze aan de mensen zonder auto moeten denken:P
De training was superleuk. Eerst moest ik pitchen voor mezelf alle pitches doornemen. het spinde echt goed vandaag! Daarna moest ik drie slagvrouwen gooien met camera achter de catcher, ben benieuwd wat er met de beelden gaan gebeuren ik hoop dat ik ze zelf ook mag zien want ik doe vast allemaal rare dingen.
Tussen elke slagvrouw moest ik kracht/conditie oefeningen doen. Op een soort skippybal zitten en dan op en neer van zit voeten van de vloer en dan op springen. Dat was echt leuk om te doen, na een tijdje voel je je benen echt wel, maar het is goed voor mn afzet:) De tweede oefening was opdrukken op die bal, niet echt opdrukken maar in die houding staan en de bal in evenwicht houden. Het was om mn schouder stabieler en sterker te maken, maar ik voelde het in mn buik en mn polsen werden helemaal gebogen dus die schouders voelde ik niet eens haha:P
Na pitchen mocht ik gaan slaan. Ik heb geprobeerd om de punten van gisteren toe te passen en ik sloeg best wel goed:) De meiden waarmee ik was stonden te kijken en ik vroeg wat er was. ze zeiden dat ze stonden te bewonderen hoe ik mn ogen op de bal hield bij elke swing. Echt grappig want dat was precies waar ik heel erg mee bezig was:)
Na de training lekker gedoucht en de 'keuken' en beetje opgeruimd en schoongemaakt.
Mn kamergenootje is vertrokken naar huis voor 10 dagen dus ik heb de kamer voor me alleen.
Vanavond de muziek hard en lekker eten voor mezelf gemaakt en film gekeken.
Morgen hebben we een fundraiser, volgens mij gaan we in groepjes dus dan hoef ik maar 1 of 2 uurtjes. Dan ga ik de rest van de kamer schoonmaken en de was doen. Dan is alles lekker fris als ik voor thanksgiving wegga en kom ik terug met een opgeruimde kamer:)
Nu lekker slapen want hoe op tijd ik ook naar bed ga voor 6uur trainingen het is toch extra vermoeiend omdat het niet het ritme is. Even alle moeheid eruit slapen en dan komende week nog 2 dagen hard trainen hoop ik voor de 'break'.
Fijn weekend allemaal:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 54909

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: