nieuwe training - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu nieuwe training - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

nieuwe training

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

15 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Nou stijf wat ik gewend was is niks vergeleken bij hoe mijn nek en schouders vanochtend voelde! Ik werd wakker en moest echt even mn best doen om mn hoofd te draaien. Na wat masseren en draaien ging het beter en ben ik ontbijt gaan maken.
Om 10 uur de les van vandaag met test, maar in de les aangekomen had mn leraar besloten toch geen test te doen. Ik weet niet of er nog eentje komt, maar anders heb ik een A staan:P
Na de les ben ik lunch gaan halen en heb ik 2 keer geprobeerd om mn studie adviseuse te spreken, maar ze was 2 uur lang niet in haar kantoor dus dat gaan we morgen nog maar eens proberen.
Om 2 uur moesten we op het veld zijn. Eerst een beetje warming-up en daarna uitleg.
We werden verdeeld in 4 groepen, softbal en honkbal gemixt.
Eerst moesten we touwtrekken voor de volgorde en daarna begonnen we.
Het was een soort estafette met allerlei oefeningen; Een grote band optillen met zn vieren en een grote ronde lopen, diezelfde band omduwen tot aan de overkant en dan de ander terug. Een kleine band voort slaan met een knuppel. 6 lange sprints. Kruipend zonder knieën 2x heuvel op en af en 2x sprintend. Sprint met 2 bakstenen. Opdrukhouding met een bal en dan doorgeven aan de anderen en zo in een cirkel hele tijd door en als laatste een auto een heuvel opduwen. Nou het waren dus behoorlijk wat oefeningen en toen we bijna aan het einde waren was het een grote chaos.
Toen besloten de coaches om alles een voor een te doen. We zijn als groep als eerste geëindigd! dus we hoefden niet de extra conditie te doen die de verliezers moesten doen.
Ik vond het echt leuk om te doen! Het is hard werken en warm, maar het voelt goed als je klaar bent en het zijn ook wel grappige dingen.
We moesten honkballer met softbalster en ik ging proberen om steeds sneller te zijn dan de honkballer met sprinten en dat lukte:D
Toen we klaar waren gingen we als groep 1 wat drinken halen, maar de honkballers wilden ook. De coach zei tegen de andere meiden uit mn groep nee jullie vertrouw ik niet met hun, eva ga jij maar! Supergrappig:)
Na de training snel gedoucht en boodschappen gaan doen. Ik denk dat ik genoeg heb tot ik naar huis ga met al die grote verpakkingen!
Daarna ben ik met het teamgenootje waar ik mee was en haar vriend en nog een honkballer gaan eten, gezellig:)
Als laatste van de dag hadden we weer studieuren. Ik heb het laatste hoofdstuk biologie gelezen en mn aantekeningen voor de test van morgen, ben er klaar voor!
Nu zo slapen want morgen weer 6am training, ik hoop dat het wat minder zwaar is dan maandag want ik heb zo het idee dat ik niet heel veel gewicht kan tillen met mn schouders en nek...
Woensdag is weer de drukste dag: 6am training, les van 9 tot 12, dan naar studie advisor, training, les, studieuren, dus ik ben weer lekker bezig.
Vandaag was in elk geval een leuke dag dus dat ga ik erin houden!
Weltrusten allemaal:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 54914

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: