iets beter:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu iets beter:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

iets beter:)

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

06 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Nou de dag begon raar vandaag; Ik dacht dat we 6am training hadden. Ik schrok wakker om half 6 omdat ik mn wekker niet hoorde. Ik sprong uit bed en maakte mn roommate wakker. Die zei neejoh we hebben geen training nu. Dus ik ging weer lekker in mn bed liggen en verder slapen. Aan t ontbijt kwam er een teamgenootje binnen en die zei dat we wel training hadden... Ik heb toen maar de coach gemaild of we een schema konden krijgen en die hebben we vandaag gekregen:) Gelukkig maar want ze was niet heel blij dat het hele team de training had gemist.
Vandaag was qua lessen mn drukste dag, van 9 tot 12:15. De eerste les was een soort van quiz over alle stof omdat volgende les een test is (morgen). Ik had alleen maandag ook les gehad, maar kon eigenlijk gewoon alles beantwoorden en soms waren mn antwoorden te ingewikkeld voor de vraag... de les daarna was een echte test, ik heb m wel gemaakt maar hij gaat niet meetellen. Ook die viel mee. De laatste les mocht ik na 20 minuten weg omdat er een toets was die ik niet hoef te maken nog, dus een chill dagje les!
Daarna lunch gehaald in de cafetaria en op mn bureau achter mn computer met skype opgegeten, goede combi!
Om 2 uur training, we hebben nieuwe wedstrijd broeken gekregen voor de spring season en moesten trainingsjasjes passen.
Outfield training ging een stuk beter dan gisteren en slaan had ik een hit tijdens het wedstrijdje. Pitchen ging wel oke, maar mn lichaam voelt langzaam dus ik hoop dat ik weer lekker soepel wordt als ik gewend ben aan alles. Ze zijn echt helemaal gek van mn curve dus die moet ik steeds gooien haha, maar ik kan m steeds beter sturen nu ook voor inside en outside maar ik raakte ook iemand omdat ie teveel naar binnen spinde dus pas op als ik terugkom haha!
Ik merk wel dat mn lichaam wat moeite heeft met de warmte, ik heb kreeg wat warmte bultjes op mn arm en hoofdpijn, maar dat zal met de tijd ook wel overgaan...
Het team heeft opdracht gekregen te zorgen dat ik me thuis voel omdat zij allemaal de eerste week huilde toen ze hier kwamen en dat ik van nog veel verder kom en mn ouders niet zie. Ze waren toen wel even stil en vanavond gaan we met het hele team eten haha dus het lijkt te werken:P
Ik voelde me vandaag sowieso al een stuk beter dus hopelijk wordt de heimwee dan beter:)
We kregen vandaag het schema voor oktober, 4 dagen vrij... dat is nog eens wat anders dan in Nederland oppassen voor teveel gooien;)
Ik heb een foto geplaatst van het team voor de wedstrijd. Ik ben paknummer 2, de lange aan de linkerkant haha!
Is er al wat zon aangekomen? Ik kan hier wel een paar stralen missen!!


  • 06 Oktober 2011 - 12:44

    Hans:

    Hoi Eva, ziet er profesioneel uit op die foto. Blij dat het weer wat beter gaat met je. Grappig dat iedereen de training heeft gemist, duidelijk waar het mis ging in ieder geval. Dat wordt wat in de toekomst, die curve van jou, daar gaan we nog veel plezier van beleven. Hier is alles in volle gang wat komend seizoen betreft, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen! Hou je haaks.

  • 06 Oktober 2011 - 17:50

    Jessica:

    Wat ik nou niet snap, is dat je daar in de hitte wel in een lange broek speelt en hier staan jullie met 12 graden in een korte broek te spelen :-p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 54902

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: