eerste week - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

eerste week

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

15 Januari 2012 | Verenigde Staten, Marianna

Dat was de eerste week terug.
Zoals jullie gemerkt hebben ga ik niet meer elke dag schrijven. Er is nu niet heel veel meer om elke dag over te schrijven. Ik heb mn schoolrooster en trainingen dus ik ga elke week schrijven en als ik wedstrijden heb gehad zal ik ook even laten weten hoe en wat :)
Zoals jullie in het eerst verslag konden lezen was het even lastig om weer terug te zijn en mn ritme te vinden. Ik voelde me dinsdag al een beter en nu gaat het weer prima. Ik merk wel dat ik heel erg uitkijk naar wedstrijden spelen, nog 2 weken!
Deze week hebben we elke dag getraind. De trainingen zijn nu veel gebaseerd op wedstrijd situaties en gisteren hebben we onderling een 4inning wedstrijd gespeeld.
Pitchen gaat eigenlijk elke dag een beetje beter en gisteren bij het wedstrijdje mocht ik de eerste twee innings gooien. Ik had een paar strikeouts en 1 honkslag tegen. Slaan ging niet zo goed, ik denk veel teveel na.... daar ga ik nog iets op vinden.
Vanavond hebben we om 6 uur training in de kooien, ik denk dat we gaan slaan.
Mn rooster is toch nog veranderd na maandag. Ik bleek toch naar culinaire management te zijn gezet maar toen ik in die les kwam zei de leraar dat we niet volgens het rooster werken maar elke dag van half 8 tot 12 en dan moest ik daarna nog engels en psychologie. Dat was niet zo'n goed idee met softbal dus ik ben terug gegaan naar general éducation. Ik heb nu engels, psychologie, wiskunde en ehbo. Vooral met de ehbo ben ik heel blij, aan het einde krijgen we ook echt een pasje dat we het gehaald hebben zodat ik als het moet iemand misschien toch kan helpen!
Voor psychologie moet ik een presentatie gaan geven eind februari over obesitas. Dat wordt wat in het land van de obesitas en fastfood een presentatie houden met mn eigen mening haha! Wel spannend ook 10 minuten moet het zijn. Ik ga het helemaal uitschrijven denk ik, want in het engels is toch wel lastig :P
Komende week weer trainingen en school. Maandag is het Martin Luther King dag en hebben we geen les, dinsdag heb ik mijn eerste test.
In het weekend organiseert Chipola een kamp met een professionele softbalster Charlotte Morgan. Ze gaat clinics geven aan jongere meiden en wij gaan helpen. Lijkt me superleuk!
Het weekend daarna gaan we op roadtrip naar Texas en gaan we beginnen aan alle wedstrijden!!
Het weer is hier is best wel vreemd. 's ochtends en 's avonds is het heel koud en tussen de middag warmt het op met zon tot 15 graden ongeveer. 's nachts is het niet eens warmer dan in Nederland, ben wel benieuwd wanneer het hier zo ongelofelijk warm gaat worden, dat wordt nog wennen denk ik, maar dan in elk geval niet meer zoveel spierpijn door de kou :)
Tot volgende week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 54839

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: