basketbal en cake - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu basketbal en cake - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

basketbal en cake

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

23 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hello allemaal, dit was mijn eerste dag van de korte break die we hebben.
Ik ben met Kristen mee naar huis gegaan.
Vanochtend om half 8 vertrokken we uit de dorms op weg naar haar high school. We hebben een beetje basketbal gespeeld met haar oude team, leuk om even te doen en zien hoe ze trainen.
Na de training ginger we naar haar huis en haar beste vriendin ging ook met ons mee.
We hebben een cake gebakken en orea chocolade bolletjes, superlekker!
Ik heb haar opa en oma ontmoet, haar vader en moeder, haar zus en nog wat mensen die ze goed kent.
Echt leuk om zo een dagje mee te gaan. De huizen zijn allemaal echt zoals ze in de films zijn en iedereen is heel aardig. Ik merk ook dat dit goed voor mn engels is omdat je de hele dag over allerlei nieuwe dingen praat en steeds verschillende accenten hoort.
Ze hebben mn haar vandaag weer stijl gemaakt dus het voelt weer licht. Het is inmiddels wel echt lang! vooral nu het stijl is valt het op. Ik had mn haar vandaag opgestoken en haar moeder snapte niet waarom ik mn haar zou stijlen dus ik deed het los. Ze was helemaal verbaasd over mn krullen en dat ik er zo anders uitzag met los haar, echt grappig:P
Ik heb een cake meegekregen en bolletjes dus genoeg lekkers voor de komende dagen.
Vanavond heb ik weer mexicaans gemaakt, blijft toch lekker:)
Morgen om 12 uur wordt ik opgehaald om naar Casey te gaan en om 13 uur thanksgiving!
Heb er nu alweer zin in ook al ben ik wel moe van vandaag.
Vanavond weer op tijd slapen en morgen ochtend uitslapen en een licht ontbijt zodat ik 's middags veel trek heb!
Tot morgen, dan zal mn buik wel vol zijn haha.

  • 24 November 2011 - 19:46

    Mirjam:

    Zeg Eva, pas je eigenlijk nog wel in de vliegtuigstoel als je met kerst terugvliegt? Je krijgt en maakt zoveel lekker eten daar, of sport je dat er allemaal weer af?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 54845

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: