nog een lui dagje - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu nog een lui dagje - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

nog een lui dagje

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

20 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dit is alweer het einde van het weekend. Ik zit weer in mn studie uren, vandaag heb ik gewoon echt geen huiswerk en ook geen toetsen om voor te leren dus ik schrijf maar weer mijn blog en luister naar de radio.
Vanochtend geslapen tot half 9 en ontbijt gemaakt.
De hele dag heb ik een beetje in mijn joggingbroek doorgebracht. De badkamer schoongemaakt, film gekeken, recept vertaald en muziek geluisterd.
Vanavond heb ik mexicaans voor mezelf gekookt, lekker!!
Nu is het half 7, nog 1,5 uur studieuren en daarna terug naar de dorms.
Ik ga op tijd slapen want morgen weer 6am training, 2 lessen en middagtraining. Ik heb geen idee wat we gaan doen, afhankelijk van wat het wordt ga ik na de training even hardlopen of slaan denk ik, heb nu zoveel zin om weer te gaan sporten na 2 dagen niets en met de aanpassingen in mijn swing lijkt het me ook wel handig om in elk geval een paar swings te maken als we tijdens de training niet slaan.
Nog 3 trainingen te gaan en dan hebben we 5 dagen rust, echt lang!
Heb er wel heel erg zin in om alles hier mee te maken zoals het gaat met Thanksgiving.
Niet zo’n lange blog vandaag, was ook niet echt druk:P
Morgen weer een drukkere dag, op naar de nieuwe week
Succes allemaal!