rennen met 45 kilo - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu rennen met 45 kilo - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

rennen met 45 kilo

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

17 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Dat was een snelle dag!
Gisterenavond op tijd gaan slapen en vanochtend tot de wekker geslapen, nog steeds wat moe maar klaar voor de dag.
Twee lessen, de eerste een test en die ging prima en de tweede les alleen maar aantekeningen.
Daarna lunch gehaald, de warme maaltijd zag er niet heel lekker uit dus ik heb verschillende salades en fruit gehaald met een tonijn sandwich, lekker vers:)
Om 2 uur training, we zouden met de honkballers trainen maar om een of andere reden ging dat niet door. Ik weet niet of het volgende week wel weer is maar we deden onze eigen conditie training.
We deden een conditie circuit met gewicht. Iedereen begon ergens anders en zo had je na elk station even rust.
Een aantal meiden moest weer verplicht gaan studeren in plaats van trainen dus we waren maar met 13. We werden verdeeld in 2 teams en gingen eerst een spel doen voor punten. Een van elk team hield een kant van een autoband vast en je moest de ander uit de cirkel duwn, echt grappig! Mijn team won:) Daarna het circuit;
Een grote vuilnisbak met water naar de overkant tillen, 45 kilo oppakken en rennen naar ladder. Springen door de ladder, rennen, shuffle/lunges circuit, rennen, heuvel op en af 3x en daarna alles de weg terug. Tussen de stations gaf je het gewicht over en moest je wachten tot het weer terug was, dus dan had je even rust. Ook deze wedstrijde won mijn team dus ik heb tot nu toe echt veel punten in het totaal!
Ik vond het wel meevallen hoe zwaar het was omdat je steeds rust had, maar dat gewicht was echt zo lastig omdat het groot was ik heb een blauw plek op mn heup:P iedereen had spierpijn daarna, maar ik voel me eigenlijk wel goed. Alleen mn rechterschouder blijft maar stijf.
na de training had ik weer biologie, met een test die dit keer echt niet zo goed ging als de vorige. Ik snapte veel engelse woorden niet....
Daarna wat eten gemaakt en nu lekker in mn bed weer. Ik ga weer op tijd slapen, morgen laatste trainingen voor het weekend. Eentje om 6 uur en daarna in de middag moet ik pitchen want we gaan live slaan op pitchers, ik hoop dat ik ook mag slaan:)
Mn kamergenootje gaat morgen naar huis voor thanksgiving alvast dus dan heb ik de kamer 4 dagen alleen. Ik ga denk ik wat schoonmaken en iets lekkers bakken:) Want voor zover ik nu weet hebben we het weekend vrij.
Deze week begon zwaar, maar ik vind het echt leuk om op deze manier te trainen. ik hoop dat ik straks echt ga merken met softbal dat ik fitter en sterker ben. Nu eerst slapen en vroeg op!
Slaap lekker nog allemaal:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 54849

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: