moeee - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu moeee - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

moeee

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

04 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo dat was weer week van school en trainingen, de eerste vrije avond, maar ik lig lekker in mn bed, ben zo moe!
Vanochtend geen ochtend training, maar 2 uur verplicht studeren.
Na 15minuten had ik mijn huiswerk voor volgende week af, dus daarna ben ik op zoek gegaan naar een major die ik hier wil doen. Als ik een major ga doen kan ik wisselen van vakken dus ik ben aan het zoeken naar een leuke. Ik kan iets doen waarmee ik kok zou kunnen worden, dat lijkt me wel leuk om te doen. Of iets richting sport. Ik wil iets doen wat ik interessant vind en leuk zodat ik met veel plezier naar mn lessen ga.
Vanochtend na het studeren nog even gerust en om 12 uur richting training. Training van 13 tot half 5 dus weer lang. We deden we onderlinge wedstrijdjes. Het ging niet zo goed als eerder, maar wel oké. Er zijn twee outfielders geblesseerd en mn oude kamergenootje mag niet spelen door het breken van een teamregel dus het wordt een aparte opstelling zondag., ben benieuwd!
Na de training lekker lang onder de douche. Mn lichaam is echt moe en de douche deed me wat beter voelen. Vanavond moesten we kaartje verkopen om geld in te zamelen tijdens de basketbalwedstrijd. Na mijn beurt heb ik de wedstrijd gekeken. Echt leuk! Met cheerleaders, muziek, lichten echt anders dan sport in Nederland!
Na de wedstrijd nu weer lekker in mn bed.
Ik kan me nog wel weken herinneren in Nederland dat ik zo moe was omdat we inhaal wedstrijden hadden en trainingen e.d. Nou ik denk niet dat ik daar nu nog over zou zeuren! Zoveel uren op het veld of in de kooien.
Morgen hebben we geen teamtraining, maar moeten we zelf gaan slaan in de kooien. Dat vind ik echt leuk, kan je heel goed geconcentreerd op iets focussen en op het tijdstip dat jou uitkomt.
We moeten ook weer kaartjes verkopen morgenavond en in de ochtend gaan we softbalspullen verkopen geloof ik. We zijn opgedeeld in groepjes dus ik hoef in totaal maar 1,5 uur iets te doen. Ik denk dat ik in de avond weer de wedstrijd ga kijken als het niet te laat is.
Zondag de grote wedstrijden tegen Florida University!
Nu lekker slapen! Weltrusten en goed weekend!!

  • 05 November 2011 - 13:39

    Mirjam:

    Leuk die foto's! Hoe is het Eigenlijk met die enge arm afgelopen?
    Groeten uit zonnig en warm Utrecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 54839

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: