Laptop! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Laptop! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Laptop!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

02 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo dat was de drukste dag van de week! Wat een planning allemaal.
Vanochtend eerst 6am training, pitcher weer krachttraining en we mochten daarna ook even slaan:)
Na de training ben ik ontbijt gaan halen in de cafetaria, omdat ik geen tijd had om 's middags uitgebreid lunch te halen.
Om 9uur de eerste les, ik kreeg mn test terug een 9 dus dat is een A:)
De les daarna had ik een nieuwe test en nu mochten we wel onze aantekeningen gebruiken, ik hoop op nog een A! Ik was snel klaar dus toen ben ik even naar de mailoffice gelopen om post te checken. Nog geen laptop, maar wel de hoes, dat was een begin.
Snel weer terug naar mn volgende les en daarna door naar de studie adviseur die me nieuwe vakken voor de spring gaf. Ik vroeg om kunst vakken en vakken in de richting van design en ik vroeg koken. Ze antwoordde dat ik gewoon moest doen wat ze zei en ze was niet heel aardig... ik moet psychologie doen maar dat is of 's ochtends tijdens trainingsuren of 's middags tijdens trainingsuren, dat kan dus niet! Ze zei je moet kiezen... dus ik dat heb ik maar gedaan. Daarna op de training heb ik de assistent coach gevraagd wat ik ermee moet doen vanwege de tijden en ook of ik nog vakken kan wisselen en ze zei dat dat nog kan en dat ze met me mee gaat kijken. Dat is wel superfijn!
Op weg naar mn kamer kwam ik langs de mailroom, die gesloten zou zijn, maar de mevrouw kwam helemaal blij naar buiten rennen dat mijn laptop er was, echt leuk! Ze had er speciaal voor me op gelet.
Ik moest opschieten dus heb ik voorzichtig op mijn bed gelegd en moest weg....
Daarna heb ik snel een boterham met tonijn en een mueslireep gegeten en door naar training. Op de training aangekomen bleek het een half uur later te beginnen, daar stonden we dan met het hele team.... Na een half uur begonnen we dan toch de warming-up en daarna weer soort van wedstrijden onderling. Slaan ging veel beter en outfield ging ook wel oké, alleen mijn aangooien lukken niet helemaal omdat ik anders moet gooien hier.
Slagtraining daarna sloeg ik de bal in het hek, bijna erover... damn!
Daarna nog even gegooid, dat ging wel prima.
Na het gooien weer snel haasten want 15 minuten om in mn les te komen. Ik wil wel douchen in die tijd want 3 uur in mijn eigen zweet zitten is niet leuk voor mij en niet voor de mensen in het klaslokaal. Dus snel douchen, omkleden, spullen pakken en rennen. Hoppa gehaald!
Eerst gingen we hoofdstuk 11 doornemen en na een uur hadden we de test. Ik was in 15 minuten klaar omdat het multiple-choice was. Ik heb mezelf voorgenomen niks te veranderen bij dat soort vragen dus het ging snel. Ik weet niet hoe goed het ging, ik had wat moeite om een aantal vragen precies te snappen vanwege het engels, maar ik hoop dat ik het goed begrepen heb en dat het goed zit:)
Na de test heb ik een hamburger gebakken. Dat smaakt beter dan die van de fastfood restaurants!
Gelijk daarna ben ik mijn laptop gaan uitpakken en installeren, ik ben er zo blij mee! En dan nog zo lang wachten tot ik m kon uitpakken, ik moest er de hele tijd aan denken:P
We zouden eerst study hall hebben, dus studeren, maar precies toen ik alles gepakt had om te gaan bleek dat we niet hoefde en op onze kamer konden blijven. Nou prima haha want daar is mn laptop:D
Ik heb even biologie huiswerk online gemaakt, ben ik ook weer klaar voor deze week:)
Ik zit nu op mn laptop en hij typt heerlijk! Het formaat is perfect en tot nu toe werkt alles:)
Morgen skypen met thuis, heb er heel veel zin in om iedereen weer te zien en horen!
Ik zal morgen proberen de camere aan te sluiten en foto's te uploaden, dan kunnen jullie de campus zien.
Nu ga ik lekker naar mn bedje, want morgen weer les en training en les. Wel wat meer vrije tijd dan gisteren en geen studie uren na mn avondles, dat scheelt. Kan ik weer eens koken:D
Slaap lekker nog allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 54849

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: