start van de week - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu start van de week - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

start van de week

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

04 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Hoi Allemaal,

Ben ik alweer haha ik vind het echt leuk om te schrijven en nog leuker dat ik er ook nog reacties op krijg! Dank jullie wel!!!:D
Ik heb met vlagen heel erg heimwee, maar er zijn steeds meer momenten dat ik het naar mn zin heb. Dus ik hoop dat die momenten beter worden en de heimwee minder. Voorlopig blijf ik lekker verslagen schrijven en skypen met thuis want dan voel ik me weer wat beter!
Vandaag was dan de eerste dag zoals er nog vele zullen volgen. Hij begon vroeg, om 5.15 de wekker. Om 6 uur training. Hardlopen naar de fitnesszaal en daar krachttraining. Na de krachttraining wat stretch oefeningen en weer terug hardlopen naar de dorms.
Nou dat viel me alles mee! Ik had me voorbereid op van alles wat ik niet aan zou kunnen, maar ik hield alles vol en de andere meiden hadden het niet makkelijker. De spierpijn kwam zelfs niet!
Om 9 uur had ik mn eerste lessen. Mr Coach kwam me halen en we gingen eerst boeken halen, maar 2 van de 3 waren er niet dus ik moet nog een keer terug. Met het boek dat ik wel heb gekregen op naar de les, zo benieuwd!
Ik kwam binnen en iedereen keek me aan, de coach stelde me voor en de leraar was ook gelijk aardig en vroeg of ik engels sprak en welke taal mn native taal was; 'Dutch?! What?! Allright Let's stick to English' Dus ik moet het Nederlands hier maar eens gaan promoten want hij had er nog nooit van gehoord.
Ik zat naast een meisje dat Cross Country en ze was heel aardig. Ik krijg haar aantekeningen en na de les liet ze me de ruimte zien waar ik hulp kan krijgen en studeren als ik wil. De les viel me mee ik de stof was heel makkelijk en ik snapte alles. Alleen moet ik wel even wennen aan alle engels termen. Ik begrijp wat de leraar zegt en bedoelt, maar om een vraag te beantwoorden is dan weer moeilijker.
Om 11 uur was mn tweede les, ook hier keek iedereen me raar aan. Deze les kregen we een artikel dat we moesten lezen en conclusies eruit halen. Ik snapte niet het hele artikel tot in details, maar de vragen waren zo makkelijk dat ik het zonder het te begrijpen toch kon beantwoorden! Daarna kregen we een powerpoint presentatie om wat aantekeningen te maken ook deze stof was goed te volgen.
Kortom als ik het engels beter onder de knie heb moet het goed komen met school!:)
Om 2 uur hadden we training. Warming-up, outfield training en pitching training. Outfield ging niet zo heel goed, maar het lijkt erop dat een paar het spelletje totaal niet snappen en nauwelijk techniek hebben dus dan zou ik misschien ook wel kans hebben op een plek in outfield:)
Pitching ging redelijk goed en ze zijn helemaal weg van mn curve bal. Ik heb al geleerd om m op de slagvrouw te gooien en dan naar binnen te laten draaien, ze gingen allemaal aan de kant ipv slaan! haha
de meter gaf 59-61 mijl aan en ik hoop dat als ik fit ben dat ik weer wat harder kan gooien.
Na de training hebben we snel gedoucht, de kamer schoongemaakt en zijn we naar Walmart gegaan voor wat boodschappen. We hebben een nieuw vloerkleed voor op de koude vloer en het ziet er gelijk gezellig uit:)
het eten zit in de oven, daarna lekker eten want ik heb wel honger na deze dag! En dan weer heerlijk slapen! Morgen om 10 uur les en half 3 training, heb er zin in!
En owjaa we hebben allemaal nu een trainingspak gekregen, trui en broek. Zoveel haha:P En het schijnt voor de competitie nog meer te worden, ik wacht af met plezier haha!:D

Good night:)

  • 04 Oktober 2011 - 07:55

    Frank:

    Wat leuk eef! Wauw!
    Ik blijf je verslagjes graag lezen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 54842

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: