1ste weekend - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu 1ste weekend - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

1ste weekend

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo heel wat slaap en luie uren verder is het zondagavond geworden. Zaterdagochtend was half 11 wakker dus had zo'n 10 uur slaap gehad. Daarna heb ik eigenlijk de hele dag in mn bed gezeten en gelegen. Ben blij dat ik hier internet heb!! Lekker muziek geluisterd, op skype, facebook en msn even contact met het vertrouwde nederland:)
Gisterenavond ben ik om 21 uur gaan slapen, nouja meer in slaap gevallen en ik werd vanochtend om half 10 wakker, dus dat zijn nog eens 13 uur slaap. Vandaag weer de hele dag in mn bed gelegen en gezeten en begin me nu eindelijk wat fitter te voelen! Gelukkig maar want ik mag morgen ochtend om 6 uur aan bak met krachttraining.
Ik heb inmiddels ook mijn rooster helemaal bekend. Dit wordt ongeveer mijn planning voor komende week:
maandag: 6 training, 9-10 les, 11-12 les en 2 training
dinsdag: 10-11 les en half 3 training
woensdag: 6 training 9-12 les en 2 training
donderdag: 9-11 les en half 3 training
vrijdag geen les en komende week wedstrijden in alabama en zaterdag mississippi dus dan slapen we in een motel.
Lekker druk dus, maar heb er zeker zin in! Na de trainingen kan ik in principe gelijk slapen, nederland slaapt dan ook bijna dus dat scheelt:P Kan ik volgende ochtend weer goed uitgeslapen mn 6 uur trainingen doen haha!
Ow ja de vakken die ik ga volgen: care&prevention, sports psychology en sports management dus echt een beetje pretpakket:)
De coaches kwamen net langs om te kijken of alles goed ging en hoe ik me voelde. Mrs coach komt me morgen halen om me naar mn lessen te brengen zodat ik niet verdwaal en Mr coach geeft de 6am training.
Ik ga nu even eten maken en dan maar weer lekker slapen en hopen dat ik morgen echt fit ben!
Kom maar op met die gewichten:D

  • 03 Oktober 2011 - 05:17

    Hans:

    Wauw Eva, wat ga jij vreselijk afgetraind terugkomen hier in The Netherlands. Lijkt me wel leuk zo'n
    6 AM training moeten wij ook maar eens gaan proberen. Heb van je vader begrepen dat jullie de eerste twee wdstrijden gewonnen hebben, hartstikke goed. Hoop dat je goede en leuke coaches hebt en dat het team idem dito is. Have Fun. Groeten, Hans.

  • 03 Oktober 2011 - 17:59

    Puck:

    Hey Eva,
    klinkt echt suuuuper gaaf allemaal!! ik hoop dat je het heel erg leuk krijgt ennee hans, dat lijkt me niet echt een topidee haha
    groetjes, Puck

  • 03 Oktober 2011 - 18:27

    Marja:

    Hoi hoi klinkt allemaal wel heel spannend daar. Wat zul jij een ander leven hebben.
    Wel leuk ook om zoveel andere mensen te leren kennen.
    Hier hebben we trouwens wel heerlijk zomerweer.
    Wel proberen auto te rijden daar hoor als het even kan.

    Geniet ervan daar en ik volg je verhalen.

    Groetjes Marja

  • 03 Oktober 2011 - 18:53

    Tia Beerman-Voortman:

    Dag Eva. net je blog doorgekregen van je vader. Heel veel plezier in de VS.Je hebt in korte tijd a heel wat meegemaakt.Ik bljif je volgen.
    liefs van Tia en Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 54851

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: