eerste weekend, 5 wedstrijden - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu eerste weekend, 5 wedstrijden - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

eerste weekend, 5 wedstrijden

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 Februari 2013 | Verenigde Staten, Marianna

Zooo dat was het eerste weekend met uiteindelijk 5 wedstrijden.

Vrijdag speelden we de eerste wedstrijd, ik mocht gelijk gooien en heb 4 innings gegooid. Het ging redelijk, het was in elk geval effectief en we wonnen doordat het keihard ging regenen en het andere team het wel genoeg vond om niet verder te spelen.
De wedstrijd daarna ging ook niet door door de regen.
Zaterdag gooide Roos de eerste en supergoed! 8-0 gewonnen.
De tweede begon ik en na 5 innings nam Karissa het over. 6-1 gewonnen. Ik trilde de eerste inning van spanning, maar daarna ging het beter dan vrijdag en het team scoorde daarna genoeg :)
Vanochtend de eerste wedstrijd tegen Wallace, ze zijn 3de geranked in de lijsten dus dit beloofde een goede wedstrijd te worden en dat werd het! Karissa startte en ik zou erin komen als het mis ging. Ze deed het heel goed tot in de 5de inning alle honken vol kwamen met 1 uit en de stand 1-1. Ik mocht erin, spannend!! Het is ging goed en ik kwam eruit met een strike out en pop-up naar eerste honk. De volgende twee innings bleef het ook dicht :)
De laatste wedstrijden startte Roos weer, maar ze had last van dr schouder dus na de eerste inning nam caitlin het over. Ze had nog nooit gegooid en is hier nu 2 weken. Ze deed het verassend goed en ik mocht daarna de wedstrijd afmaken in de laatste inning om de winst binnen te halen.
5 wins dus!
Het team is volgens mij beter dan vorig jaar en ik voel me ook een stuk lekkerder, geen heimwee en meer vertrouwen.
Het fielden gaat nog niet helemaal omdat mn pols niet alles wil dus volgens mij kom ik nogal onhandig over haha
Nu even rust morgen, ik weet niet of we trainen, maar dan zal ik alleen spins moeten doen dus dat is wel fijn aangezien we dinsdag twee wedstrijden hebben. Heb er nu al zin in!
Afgelopen week moest er heel wat geregeld worden, dus dit wordt de eerste 'normale' week', hoewel we volgens mij donderdag vertrekken naar Aiken om daar een toernooi te spelen.
Het is hier nu bijna 6 uur dus we gaan zo eten in onze mooie holland kamer. De vlag hangt boven de bank en de eerste pannenkoeken zijn al gemaakt. Jullie zijn allemaal uitgenodigd haha

Tot volgende week!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 54874

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: