wat nieuwtjes :) - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu wat nieuwtjes :) - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

wat nieuwtjes :)

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

21 April 2012 | Verenigde Staten, Marianna

Even een tussen blog, ik dacht dat er niet zoveel meer zou gebeuren, maar ik had het mis.
eerst even over deze week trainen.
We trainen nu in truien om gewend te raken aan hogere temperaturen, zodat als we richting 40 graden gaan dat we dat dan aankunnen.
We hebben ook twee keer na de veldtraining, zwembad training gehad. op allerlei manieren moeten we zwemmen in estafette vorm, gelukkig kan ik zwemmen want een aantal meiden hebben het toch lastig.
nu het nieuws:
dinsdag na de training moesten we naar de kleedkamer, opruimen en daarna kwamen de coaches binnen. De 'verkiezing' van beste speelsters van onze competitie was geweest die dag. coaches van alle teams mogen stemmen, alleen niet op hun eigen team.
Onze korte stop en derde honk waren eerste team infield, midveld eerste team outfield en ik en de catcher eerste team pitcher en catcher. We hadden ook nog aantal in tweede en derde team (ze maken 3 teams) Daarnaast wordt er nog player of the year en pitcher of the year gekozen. Onze midveldster Ebony is player of the year en ik ben pitcher of the year geworden! :D
Gisteren speelden we oefenwedstrijden tegen LSU-Eunice, zij zijn nummer 1 team in D2, dat zijn kleinere scholen, maar sport is niet minder niveau.
We wonnen de eerste met 4-1 en verloren de tweede met 5-4. Nu het bijzondere op 1 uit na had ik een perfect game... wel zonde, maar ik ben heel blij met de goede wedstrijd. 22 slagvrouwen ging wel heel snel haha!
Ik denk dat ik klaar ben voor state tournament, nog 1 week alles aanscherpen en dan gaan we lekker spelen en genieten. zondag om 6 uur trainen, dus nu beetje uitrusten en zelf wat doen.
Maandag en dinsdag trainen en woensdag al vertrek!
Dinsdag ga ik al mijn finals maken (eindtoetsen), dus dat wordt een drukke dag, maar ik kan niet meer zakken voor een vak dus dat scheelt.
Ik stuur ergens volgende week weer wat, ik denk donderdagavond of vrijdag als we gespeeld hebben.
Doeii :D

  • 23 April 2012 - 14:43

    Henk Van Zijtveld:

    Hoi Eva, leuk verslag. Leuk dat je samen met vele teamgenoten, bent gekozen in verschillende categorieen, als pitcher of the year, daar heb je ook hard voor moeten werken. Het is ook een titel die je zeker in de USA je hele leven bij blijft en meeneemt. Voor Chipola, SUCCES met State en wie weet meer? Doe je best! Gr, henk

  • 29 April 2012 - 09:37

    Chris Agterberg:

    Hi Eva, gefeliciteerd met je pitcher of the year verkiezing. Vond het leuk om te lezen wat je allemaal doet in de USA. Geweldige ervaring en een hoop bijgeleerd op het gebied van softbal als ik het zo lees. Geniet er nog van!
    Groetjes, Chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 54856

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: