heen en weer en vertrek - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu heen en weer en vertrek - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

heen en weer en vertrek

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

22 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Wat een rare dag vandaag. Vanochtend om 6 uur waren we op de plek waar het vlees moest worden ingepakt en terug in de stoof. Eerst gingen we ontbijten want er was ontbijt voor ons gemaakt!
om half 8 gingen we terug naar de campus voor iedereen die les had om 8 uur.
Om 10 uur had ik les, maar na 10 minuten mochten we gaan als we vorige week in de les waren en dat was ik dus ik mocht gaan.
Ik ben wat drinken gaan halen in de cafetaria en daarna terug naar mn kamer. Om half 1 kregen we een sms dat we naar het vlees terug moesten dus ik ging een teamgenootje vragen of ik mee kon rijden. Ze zou op mn deur komen kloppen, maar na een uur was ze er nog niet. Iemand anders klopte op mn deur en heeft me naar de plek gebracht, maar ze waren me weer vergeten.... Het is echt niet handig om geen auto te hebben want iedereen gaat ervan uit dat iedereen zelf kan komen.
maargoed daar aangekomen hoefde ik niks meer te doen eigenlijk, ik mocht lunch eten.
Daarna ben ik met iemand vlees gaan brengen naar mensen en toen terug naar de dorms.
Ik ga toch niet alleen zijn de komende dagen, morgen ga ik met een teamgenootje mee naar haar huis 40 minuten hiervandaan, donderdag dan thanksgiving hier in de buurt en vrijdag mag ik met de coaches mee naar een soort viering van indianen, dus een volle planning!
Ik heb er nu al zin in, een paar echt amerikaanse dagen denk ik:)
Vanavond ben ik even gaan hardlopen en wat oefeningen gedaan en daarna lekker gedoucht.
ik ben nu heel moe, waarschijnlijk toch van vroeg op staan en hele dag niet weten wat te doen en op en neer en wachten.
Morgen wordt ik om half 8 opgehaald dus weer op tijd op en dan een lange dag. Ik ga snel slapen,
Weltrusten allemaal:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 54852

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: