butts:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu butts:) - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

butts:)

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

21 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Nou dat was een verrassende dag!
Vanochtend geen 6am training dus lekker 2 uur langer geslapen en daarna ontbijt gemaakt.
Om 9 uur les en om 11 uur. De lessen waren heel kort omdat meer dan de helft van de klas al naar huis is voor thanksgiving.
Om 12 uur kregen we een sms dat we ergens naar toe moesten om de 'boston butts' klaar te maken. Deze heeft het team verkocht om geld in te zamelen voor de reis naar las vegas.
Ik weet niet hoeveel het er waren, maar het waren er veel!
Het is de schouder van een varken.
Eerst uitpakken, dan in bakken tillen, dan heel veel kruiden eroverheen, inpakken in folie en dan worden ze gerookt.
We kregen allemaal handschoenen aan, maar het voelde nog steeds heel glibberig!
Ik vond het wel heel leuk om te doen eigenlijk:) Ik heb ze gesjouwd, kruiden aangevuld en ingepakt, dus van alles wel een beetje.
Zo met z'n allen in de keuken was wel echt grappig af en toe, ook wel beetje onhandig, maar de grappen over butts gingen in de rondte en er werd ook wel wat gegild aangezien we toch meiden blijven haha.
Na al het kruiden en klaarmaken gingen we terug naar de dorms voor een uurtje en om 5 uur moesten we weer terug zijn. Toen waren een aantal gerookt en klaar voor meenemen. We moesten ze uit laten lekken, nieuw folie eromheen en daarna in tassen.
Toen we klaar waren ben ik met 3 meiden wat boodschappen gaan doen om me te vermaken de komende dagen. Wat potloden en cupcake vormpjes gaan de attributen worden haha.
Morgen ochtend om 6 uur moeten we weer naar het vlees toe om de rest in te pakken en verwerken. Mr coach is de hele nacht daar om ze te roken/koken!
Na dat heb ik morgen om 10 uur les en dan ben ik klaar tot volgende week maandag!
Iedereen gaat naar huis dus er zal niemand meer op de campus zijn, wel raar idee.
Ik wordt donderdagochtend opgehaald door mn teamgenootje en dan ga ik daar thanksgiving vieren, oftewel eten:P
We hebben vandaag weer helemaal niet getraind, wel jammer:(
Ik ga de komende dagen even kijken of ik in de kooien kan slaan voor mezelf, want ik weet niet of er wel ballen zijn en of ik in de lockerroom kan komen waar de knuppels liggen.
Anders ga ik lekker hardlopen want ik wil niet alles laten wegzakken de komende dagen en dan weer opnieuw moeten opbouwen.
Ik heb net de elektrische platen opgehaald in de andere kamer dus ik kan ook in mn pannetjes weer dingen bakken. Ik denk dat ik maar eens aan de wentelteefjes ga, ergens de komende dagen.
Morgen nog even mn gehaktballen recept uitprinten in de studieruimte en leuk verpakken dan ben ik klaar voor donderdag.
Nu ga ik zo lekker slapen en morgen weer vroeg op.
Tot morgenn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 54839

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: