foto's en regen! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu foto's en regen! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

foto's en regen!

Door: evavoortman

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Zo dat waren we alle lesdagen voor deze week.
Vanochtend geen ochtend training, dus lekker geslapen tot 8 uur.
Om 9 uur les, care&prevention. We zijn begonnen aan een nieuw hoofdstuk over wat je moet doen als iemand bijvoorbeeld geraakt wordt door een bal. Super handig dus om te weten!
De les daarna kreeg ik mijn toets van gisteren terug, een 10, dus nog een A. Ik ga de goede kant op!
Na de lessen lunch gaan halen. Superlekker vandaag! En ze hadden biscuits, soort broodjes die we in Nederland niet echt hebben, maar ze zijn zoo lekker.
Om half 2 richting training. Vandaag begonnen we met bunt verdediging en outfielders moesten honklopen dus ik ging honklopen. Voor het eerst hier een paar mooie slidings gemaakt, gaat eigenlijk wel prima zonder kneepads.
Daarna deden weer onderling wedstrijdje voor wedstrijd situaties. Ik had een paar mooie vangballen en ik merk dat ik goed wordt in precies weten waar iedereen steeds slaat, waardoor ik meer vangballen kan maken.
Slaan ging heel goed en ook honklopen. Ik had een honkslag en een dubbel!
Ik moet nog wel werken aan mn aangooi bovenhands, want ze willen hier geen bal met een stuit maar in een keer en een andere spin, dus dat gaat nog niet altijd even goed.
Ik moest eerder weg voor mijn avondklas, dus weer snel douchen en rennen. Weer op tijd!
Dit keer moesten we wel tot het einde blijven, 3 uur is echt te lang om op te letten! Toen ik klaar was regende het superhard, maarja ik moest terug dus ik ging maar rennen. Helemaal doorweekt aangekomen bij mn kamer. Lekker warme kleren aangedaan en een warme wrap met tonijn gemaakt.
Morgenochtend weer ochtendtraining, daarna om 1 uur middagtraining en morgenavond moeten we kaartjes verkopen om geld in te zamelen tijdens de basketbal wedstrijden. Ik hoop dat we ook wat van de wedstrijden kunnen zien, want ik ben wel benieuwd:)
Ik heb de foto's van de campus op facebook geplaatst en zal ze zo ook hier even uploaden. Ik ben echt zo blij met mn laptop, werkt veel sneller en nu kan ik lekker muziek op zetten zonder koptelefoon en weer vrolijk skypen:)
Nou lekker slapen en morgen weer een lange dag. Nog 6 weken en dan zit ik rond deze tijd in het vliegtuig naar Nederland!
Good night:)

  • 04 November 2011 - 08:01

    Hans:

    Regen ...??? Da's weer even wennen lijkt mij. Zit er handel in het verkopen van parplu's denk jij? Of regenponcho's misschien anders. Aan je cijfers te zien gaat het studeren je erg goed af Eva, houden zo. En ook met softbal heb je je draai steeds meer gevonden, gelukkig maar. Da's wel wat anders dan wat wij ze hier leren, de aangooi zonder stuit, maar zij gaan er dan wel vanuit dat de aangooi precies op maat is en zeker niet te hoog dus, denk ik. Dat mag je me toch eens vertellen wanneer je terug bent, ben ik wel benieuwd naar.
    Als ik zo de foto's belijk dan valt me op dat het gras toch behoorlijk groen is. veel sproeien zeker. Hier begint vanmiddag het weekend, ga morgen met Caroline dingen doornemen voor de teambepreking van komende dinsdag en het materiaal bekijken. Eerst morgenochtend bestuursvergadering bij Centrals.
    Geniet maar weer van Florida, Eva :-) .

    Groeten, Hans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 54838

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: