Aangekomen - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Marianna, Verenigde Staten van Eva Voortman - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Eva

05 Februari 2013 | Verenigde Staten, Marianna

Zoooo de eerste blog vanuit Amerika!

Wat een reis. In Amsterdam ging alles goed en het vliegtuig was behoorlijk leeg. Ik kwam Dana tegen, super toevallig en we hebben de hele vlucht gezellig gepraat. De 9 uur waren best wel snel voorbij!
Toen we in Philadelphia waren wilde de deuren niet open en daardoor werd alles heel krap, na de halve gate te hebben gerend heb ik nog net de final call gehaald.
Op Washington had ik een uur vertraging dus na 3 uur wachten eindelijk de laatste vlucht van 2,5 naar Tallahassee.
Coach Kelly kwam me ophalen en we gingen wat eten halen en bij Walmart shampoo e.d. halen.
Snel naar Chipola en daar was Rosanne natuurlijk! nog helemaal wakker dus dat was wel gezellig :)
Snel bed klaar gemaakt en na even kletsen gaan slapen.
Ik werd na drie uur al wakker en dacht dat t ochtend was, maar nee 5 uur... ik kon niet meer slapen tot 7 en toen werd ik heel moe en heb geslapen tot half 10. Toen toch maar eruit om de jetlag niet te laten en veel meiden van het team gezien.
Met Roos wat eten gehaald en daarna moest ik de testjes doen om fysiek toestemming te krijgen om te spelen. Alles was goed en er wordt een brace geregeld voor mijn pols.
Ik heb alle kleding gekregen, superveel! en super mooie schoenen! Helemaal verwernd dus.
Toen nog naar een dokter voor hart en long test die waren ook prima. Snel door naar de training. Ik mocht pitchen met een supergrote brace, mn handschoen zat echt heel raar, maar ik was blij dat ik mocht gooien. Het ging eigenlijk bijna pijnvrij en ook best wel oké.
Vanavond speelt basketbal en daar gaan we heen. Morgen zal ik denk ik naar de lessen gaan, we gaan boodschappen doen om onze kamer wat leuker te maken en praktische dingen zoals borden haha
Nu even eten!

  • 06 Februari 2013 - 01:53

    Marjolein Merkx:

    Evaaaa!! Wat fijn dat je helemaal heelhuids in Amerika aan bent gekomen. Wel 5 Nederlanders op het State Tournament, the Dutch are taking oveerrrr!! haha
    Heel veel plezier weer in Amerika en tot in Mei maarweer!:)

    #13

  • 06 Februari 2013 - 11:06

    Hans:

    Hoi Eva,
    Ik hoorde zaterdag van je vader dat je weer naar Amerika ging, kwam wel als een verrassing, een hele leuke! Een goed teken dat ze je teruggevraagd hebben. Veel succes en plezier maar weer!
    Groeten, Hans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Marianna

Chipola College

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2013

rare dingen!

14 Maart 2013

beetje laat, maar alles gewonnen

05 Maart 2013

Gespeeld!

25 Februari 2013

Regen!!!

17 Februari 2013

Busreis, kou en twee wedstrijden
Eva

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 54826

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 30 April 2012

Chipola College

Landen bezocht: